【Lyrics】

Fly With Me - 一起飛翔

《Lines, Vines and Trying Times》 


『能有機會替"博物館魂夜2"寫一首歌真的是很棒的經驗,

在我們看過電影並且與我我們風格的初步搭配之後,
我們寫出了"跟我一起飛翔"這首歌,而最令人振奮的是,

這首歌變成了片尾主題曲』~for Jonas Brothers/強納斯兄弟

*此曲收錄在

"批評指教.努力做到-Lines, Vines And Trying Times "

"博物館驚魂夜2原聲帶"

Fly With Me - 一起飛翔(英)English

If time was still
The sun would never never find us
We could light up
The sky tonight
I would see the world through your eyes
Leave it all behind

If it's you and me forever
If its you and me right now
That'd be alright
Be alright

We'll chase the stars to lose our shadow
Peter Pan and Wendy turned out fine
So won't you fly with me

Oh yeah
Gonna fly with me now

Now the past
Can come alive
And give it meaning
And a reason
To give all I can
To believe once again

If it's you and me forever
If it's you and me right now
That'd be alright
Be alright
We'll chase the stars to lose our shadow
Peter Pan and Wendy turned out fine
So won't you fly with me

Maybe you were just afraid
Knowing you were miles away
From the place where you needed to be
And that's right here with me

It's you and me forever
You and me right now
That'd be alright
We'll chase the stars to lose our shadow
Peter Pan and Wendy turned out fine
So won't you fly with me

If it's you and me forever
If it's you and me right now
I'd be alright
Be alright
We'll chase the stars to lose our shadow
Peter Pan and Wendy turned out fine
So won't you fly
Fly
Fly with me

Fly With Me 一起飛翔(中)Chinese

如果時間能暫停

太陽 永遠 永遠 不會照到我們

我們今晚就可照亮天空

如果我能透過你的雙眼來看世界

並且什麼也不要管

如果你能跟我在一起

如果你現在就在我身邊

我就會很好 我就會很好

如果我們為了甩開影子 而去追逐星星

彼得潘跟溫蒂也不怎麼樣

所以請你跟我一起飛

過去的一切都重新復活

讓一切有了意義

讓一切有了理由

讓我能付出一切

能再度相信

如果你能跟我在一起

如果你現在就在我身邊

我就會很好 我就會很好

如果我們為了甩開影子 而去追逐星星

彼得潘跟溫蒂也不怎麼樣

所以請你跟我一起飛

或許你只是害怕

你知道你距離自己得去的地方很遙遠

但你卻在這裡跟我在一起

如果你現在就在我身邊

我就會很好 我就會很好

如果我們為了甩開影子 而去追逐星星

*彼得潘跟溫蒂也不怎麼樣

所以請你跟我一起飛

如果你現在就在我身邊

我就會很好 我就會很好

如果我們為了甩開影子 而去追逐星星

彼得潘跟溫蒂也不怎麼樣

*所以請你跟我一起 飛 飛

一起飛翔

 =  =|||抱歉各位~每次放新歌都沒再放歌詞~最近會詞曲同步的~~XD

也希望大家多多看歌詞唱喔~^^

話說我該換歌了~=  =(汗,不要毆打我~~=3=

喝喝~我有稍稍改的一點點歌詞的中文翻譯~

感覺上這樣比較搭~

彼得潘跟溫蒂也不怎麼樣-原來是彼德潘跟溫娣也沒怎樣(感覺很怪所以我就稍稍修改了~

再來是這句

*所以請你跟我一起 飛 飛  一起飛翔-原來是所以請你跟我一起 飛 飛 飛(我又再度

覺得怪怪的索又稍稍修改了~所以希望大家不介意喔~=  =(廢話真多~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    J.T.D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()