【Lyrics】

Much Better 更好

pic02.jpg 

「對我們來說,最重要的就是我們歌迷,而這首歌是要送給他們的。

他們這麼衷心的支持了我們兩年,我們只能想到這個方法來回報,

我們想讓他們一起分享比吉斯與尼爾戴蒙對我們的影響」~ Joe Jonas 喬 強納斯

此曲收錄在:

批評指教.努力做到-Lines, Vines And Trying Times

Much Better 更好 (英)English

I got a rep for breakin' hearts
Now I'm done with Super Stars
And all the tears on her guitar
I'm not bitter

Now I see everything I'd ever need
Is the girl in front of me
She's Much Better

I wanna fight with you
Tear up the sky with you
You're much better
I wanna fight with you
Make up tonight with you
You're much better

Now I've got some enemies
And they're all friends suddenly
BFF's eternally
I'm not bitter
I believe that the road that people lead
Helps you find the one you need
You're much better

I wanna fight with you
Tear up the sky with you
You're much better
You're much better girl
I wanna fight with you
Make up tonight with you
You're much better
Ooo!
Yeah!

I wanna fight with you
Tear up the sky with you
(Oh!)
You're much better
I wanna fight with you
Make up tonight with you
(Oh!)
You're much better
You're much better girl!
Oooo ooo oo!
Yeah!
I wanna fight with youuu!
Ohhh
You're much better
You're much better girl!
You're much better


Much Better 更好 (中)Chinese

我是出了名的會讓人心碎

我受夠了那些超級巨星

還有她灑在吉他上的眼淚

我可不是在挖苦

但我現在看到了

我所需要的唯一東西

就是在我面前的這個女孩

她好太多了

你 我想要跟你一起翱翔

我想要跟你一起逍遙天空

你實在好太多了

你 我要跟你大吵一架

然後今晚就跟你和好

你實在好太多了

我現在有些敵人

但突然間他們都變成朋友

變成一輩子的好友

我不是在挖苦

我相信人們會帶領著你

找到你所需要的路

你實在好太多了

你 我想要跟你一起翱翔

我想要跟你一起逍遙天空

你實在好太多了

你 我要跟你大吵一架

然後今晚就跟你和好

你實在好太多了

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    J.T.D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()