【Lyrics】 

Sorry  對不起 - 英、中文歌詞

此歌收入在《A Little Bit Longer˙堅持到底》/【全球獨家跨年版】

 

Sorry 對不起 - English

 

【感染力驚人抒情小品】


Broken hearts and last goodbyes
Restless nights
But lullabies helps make this pain go away
I realize I let you down
Told you that I'd be around
I'm building up the strength just to say

CHORUS
I'm Sorry
For breaking all the promises that I wasn't around to keep
It's all me,
This time is the last time that I'll ever beg you to stay
But your already on your way

Filled with sorrow, filled with pain
Knowing that I am to blame
For leaving your heart out in the rain
And I know your gonna walk away
And leave me with the price to pay
Before you go I wanted to say

CHORUS REPEAT

Can't make it alive on my own
But if you have to go,
Then please girl, just leave me alone
'Cause I don't want to see
You and me going our separate ways
I'm begging you to stay
If it isn't too late

CHORUS REPEAT

 

 

 

對不起 - 中 Chinese

 

破碎的心 和最後的道別

無盡的夜裡 只有搖籃曲

可以幫我喊走傷痛的感覺

我知道我讓你失望了

還說要一直陪你

卻只能鼓起最後勇氣告訴你

 

對不起

我違背了過去的承諾

守不住最後防線

都怪我

這也許是最後一次求你留下的機會

但是你早已經離去

 

滿身的傷痛以及歉意

我知道都是我不好

讓你的心在雨中憔悴

終究妳還是離開了

留給我一個償還不了的代價

在你走之前 我想告訴你

 

對不起

我違背了過去的承諾

守不住最後防線

都怪我

這也許是最後一次求你留下的機會

但是你早已經離去

 

我沒有辦法讓這愛起死回生

如果你決定要走 請答應我

不要再回頭

我沒有辦法再一次面對

各走各路的結局

但是請你留下 如果還有挽回的餘地

 

對不起

我違背了過去的承諾

守不住最後防線

都怪我

這也許是最後一次求你留下的機會

但是你早已經離去

但是你早已經離去

 

 

 =口=|||不好意思大家~這首歌都放這麼久了才放上真是非常抱歉,

 

不過這首也是我最愛的歌之一~ˊ∪ˋ,希望大家也喜歡,

 

下禮拜我就訂成泰勒絲週~我會放泰勒絲的中英郭辭給大家練歌喔~^ ^

 

希望大家多多留言感謝!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    J.T.D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()