【Lyrics】

Keep It Real 堅持自我

4a4c43e81e709.jpg 

特別收入迪士尼原創影集『Jonas』主題曲

*此曲收錄在

"批評指教.努力做到-Lines, Vines And Trying Times "

Keep It Real  堅持自我 (英)English

(Yeah)
Dream of a day
When the songs that you play
Are blasting through the speakers in your car

And it comes in a flash
And you hear
From the crowd
Screaming at your name for the encore

Living life, life in the fast lane
Not that bad, know we cant complain
Whose to say that we wont keep it real
Hold on tight, don't you dare let it go
Now's the time let the whole world know
You can shine bright, but still keep it real

Who can know
That you'd be on the road
Selling out the tickets to your show

When your home
and your still the one
moving before you left to go on tour

(Wooo)
Living life, life in the fast lane
Not that bad, know we cant complain
Whose to say that we wont keep it real
Hold on tight, don't you dare let it go
Now's the time let the whole world know
You can shine bright, but still keep it real

Did you ever think your dreams
Would become a reality
(Whoa-oh)
All you did was just believe


Living life, life in the fast lane
Not that bad, know we cant complain
Whose to say that we wont keep it real


Living life, life in the fast lane
Not that bad, know we cant complain
Whose to say that we wont keep it real
Hold on tight, don't you dare let it go
Now's the time let the whole world know
You can shine bright, but still keep it real

Keep It Real  堅持自我 (中)Chinese

總會有這樣的一天

你在車上大聲的播放自己演奏的音樂

再這一瞬間 你聽到群眾歡呼

大喊你的名字 還有他們想聽安可

我過著生活

我的生活步調超快

其實也不壞 沒人能抱怨

誰說我們不能活出自我

抓緊了 千萬不要放手

現在我要讓全世界知道

你可以大放光彩 同時活出自我

你知道你會巡迴演出

四處賣著你的演唱會門票

而你再出門巡迴之前

在你的家鄉你還是個無名小卒

我過著生活

我的生活步調超快

其實也不壞 沒人能抱怨

誰說我們不能活出自我

抓緊了 千萬不要放手

現在我要讓全世界知道

你可以大放光彩 同時活出自我

你有沒有想過

你的夢想會變成真的

你只是相信著自己

我的生活步調超快

其實也不壞 沒人能抱怨

誰說我們不能活出自我

抓緊了 千萬不要放手

現在我要讓全世界知道

你可以大放光彩 同時活出自我

 不好意思~這麼晚才給歌詞,ˊˇˋ

因為要換歌了~所以歌詞都會在我要換歌前夕才會給~

有時間當然是跟歌同時給~

真是不好意思(被毆~

但希望大家喜歡這首歌喔!^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    J.T.D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()